marți, 3 iunie 2008

Debriefing

Lenti a murit in timp ce cobora de pe Aconcagua. Deja au trecut 4 luni cand scriu aceste randuri, dar tot nu imi vine sa cred. Imi este greu sa concep ca un om atat de plin de viata ca el pur si simplu nu mai este.
Prima data cand am fost pe munte fara el m-am simtit speriat...era atat de simplu sa stiu ca este el in fata sau ca il pot suna oricand sa ma scoata din rahat.
Trebuie sa recunosc ca ii datorez multe. El m-a ajutat sa ma cunosc mai bine, sa imi depasesc limitele si inhibitiile, dar poate cel mai important lucru este ca m-a facut sa gasesc alte modalitati de a-mi potoli ego-ul decat functia, puterea, banii, etc.
M-a ajutat sa devin un om mai bun si pentru asta nu o sa il uit niciodata.

Sper sa te odihnesti in pace prietene!

Adrian

Niciun comentariu: